דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם יש כזה דבר 'חברה הכי טובה'? או 'מחשב הכי טוב'? 

מאת    [ 01/10/2010 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 4082 פעמים ]

 

לפני מספר שנים חברת DELL קיבלו את השם הכי טוב בארה"ב, אמנם הם לא מיצרים לא את הקשיח ולא את המעבד, ליתר דיוק בתחילה הם רק הרכיבו את המחשבים שלהם מחלקים של חברות אחרות, (קשיחים של WD וכדומה, מעבדים של AND וENTEL).

א"כ מדוע הם קיבלו את השם הכי טוב, הרי מבחינת מפרט וחלקים אין להם במה להתגאות?

הגורם העיקרי הוא שהיה להם שרות לקוחות מצוין, ממש עד הבית (וכמובן המון פרסום).

בארץ מה שחשוב לדעת הוא מי הספק/נותן-האחריות או האם יש נציגות של החברה עם תמיכה ומענה טלפוני (יש המון חברות עם תמיכה טלפונית אך הרבה פעמים המוכר/טכנאי מכיר רק את מוקד ההזמנות, מומלץ לבדוק באינטרנט מה המספר של שרות הלקוחות)

כלל: אם יש שרות לקוחות מצוין, תיקונים מהירים, ויציבות - החברה טובה. אם המפרט טוב – המחשב טוב.

כמובן שמי שלא יודע לבדוק מפרט, או שלא יודע מי הספק יעדיף לרכוש מפירמה שמוכרת באזור שלו.

ישנם עשרות ספקי מחשבים בארץ, במקרה של תקלה ומימוש האחריות ייקח 14-45 יום עד שהמחשב יחזור מתיקון, אמנם ישנם ספקים שמתחייבים לתיקון תוך מקסימום 5 ימים.

פירמות טובות: deel, Toshiba, asus, acer, gigabyte, fujitsu, gateway, hp, fujitsu, msi, Samsung, sony, IBM, lenovo, appel,  ועוד

חברות חדשות עם שרות מעולה: gigabook, vision, olivette

למה הטכנאי שלי אומר שאייסר הכי טוב?

בד"כ בגלל שזה מה שהספק שלו מוכר או שהוא מכיר את המוצר מא' עד ת' לכן הוא ימליץ על איסר כפירמה טובה.

בתור תושב ירושלימי יש פה אזורים שכולם רוצים רק IBM, יש איזורים שאם זה לא טושיבה זה לא מחשב, ויש אזורים שמדברים על HP כאילו הם המציאו את המחשב (:

חברות fujitsu, gateway לדוגמה אינם מוכרת כ"כ לציבור הישראלי, אך בבדיקת אורך חיים של מחשבים דורגו בין הדגמים הכי חזקים.

האם כדאי לרכוש מחשב ממותג לא מוכר ולחסוך מאות שקלים?

אם יש תקלה, האם יש למי לפנות? מה האיכות של האחריות?

האם יש לחברה אתר עם כל הדרייברים ותמיכה למחשב? (היו מקרים שלא צורפו כל הדרייברים בדיסק האתחול של המחשב)

מה כלול באחריות? נהיה איטי, אובר-היט, בעיות במסך, זמן תיקון, האם הספק מציע איסוף והחזרה ללא תשלום, וכו'

אם התשובה לכל הנל חיובי, תקנה את זה

כמה מילים לגבי "אחריות":

במקרה שניתן לסדר את התקלה ע"י פירמוט מלא דהיינו בעיית תוכנה, יש לפנות לטכנאי מוסמך, אין שום חברה שנותנת אחריות על בעיות תכנה, גם אם המחשב נרכש באלפי דולרים (אם יש אשמח להכיר).

האחריות אינה ביטוח! אם המחשב נפל אין שום התחייבות שהמחשב יתוקן.

ישנם חברות (ולאו דווקא הכי מוכרות) שפוליסת האחריות שלהם כוללת יותר נזקים קיצוניים מאשר חברות אחרות, לדוגמה ASUS מכסה גם נזקי שרפה.

בד"כ במקרה של תקלה, הלקוח צריך לדאוג לשליחת המחשב או לשלם עבור השליחות, יש לדאוג לעטוף את המחשב הייטב.

 

מאת: צבי קרינסקי - TK מחשבים


השכרה תיקון והזמנת מחשבים, יבוא חלקים מחו"ל ועוד


ליצירת קשר catzvi@gmail.com


השכרות - השכרת מחשבים ניידים ומודמים וראוטרים סלולרים


קבל טיפים ויעוץ בחינם! הירשם כאן, וקבל הטבות מדהימות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב